Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat;
Kendi boşluk ve gökkubbemde uçar giderim;
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma;
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.

Tevfik Fikret

24 Ocak 2011 Pazartesi

Sabah - 3 ismi istifaya davet etti

Sabah - 3 ismi istifaya davet etti

Adnan Polat, son günlerde yaşanan gelişmeleri değerlendirerek ve Sarı-Kırmızılı takımın geleceği ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu..

Tüm Galatasaraylılara selamlar, sevgiler. Yoğun bir Ocak ayı yaşıyoruz. Hayatımın en yoğun olduğu 20 gün yaşadım. 11 Ocak'ta Ali Sami Yen'e veda ettik. 12 Ocak'ta yeni divan kurulu üyelerinin beraatlarını verdik. 15 Ocak'ta TT Arena'nın açılışı, sonra Antalya maçı. Ocak ayını ayrıca malum sıkıntılarla geçiriyoruz. Ben hukukun üstünlüğüne inanan bir kişiyim. Milletine ve devletine bağlı biriyim. Irk dil ve din önemli değildir. Siyasi görüşlere de saygı gösteririm. Kul hakkı yemekten korkarım . Ali Sami Yen'e kaçak girerek Galatasaraylılığım başladı. Yıllarca Ali Sami Yen tribünlerinde zamanımı geçirdim.



3 YÖNETİCİNİN ACİLEN İSTİFASINI İSTEDİ

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, toplantının sonunda asıl bombayı patlattı. Dün akşam yapılan yönetim kurulu toplantısının ardından kendisine yönelik sert açıklamalar yapan 2. Başkan Mehmet Helvacı ile birlikte yöneticiler Vedat Eşkinat ve Doğan Yalçınkaya'nın istifasını istedi.

Bugün Dedeman Otel'de gerçekleştirilen basın toplantısında Başkan Polat, dünkü yönetim kurulu toplantısında yaşananlar için şunları söyledi:

"Düşünebiliyor musunuz, yönetim kurulu toplantısında ikinci başkanım bana "ibra olmayacağız, erken seçime gidelim" diyor. Düşünebiliyor musunuz? Ben yaptığım her işin hesabını veririm. Sanki yolsuzluk, hırsızlık yapmışız gibi ibradan korkuyorlar. Bu kulübe şeffaflığı ben getirdim. Divan Kurulu'na eskiden 1-2 sayfa rapor giderdi şiemdi sayfa sayfa rapor gidiyor. Bizim bir çekincemiz yok. Galatasaray'ın sahibi genel kurul, ruhu da taraftardır. Bana böyle bir öneriyle geliyor, "eğer olmazsa da imza toplar seçim çağrısı yaparım" diyor. Ben bunu anlamadım bir daha sordum kendisine. Bunu da kendisi basına açıkladığı için söylüyorum burada. Yoksa açıklamazdım. Kimse Galatasaray yönetimini tehdit edemez, kimse şantaj yapamaz. Mehmet Helvacı, Doğan Yalçınkaya ve Vedat Eşkinat'ı onurlu insanlar gibi istifaya davet ediyorum. Bugün akşama kadar bana istifalarını ulaştırmalarını bekliyorum. Unutulmamalıdır ki Galatasaray Başkanı bir aslandır, kuzu değildir." Polat, Mehmet Helvacı ile 5 yıldır birlikte çalıştığını, çok güzel işler de yaptıklarını belirtek, ancak bundan sonra kendisiyle çalışmasının mümkün olmadığını söyledi.

''TÜRK TELEKOM ARENA'NIN DEVRİNİ ÖNÜMÜZDEKİ 10 GÜN İÇERİSİNDE ALMAYI BEKLİYORUZ''

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, yeni statları Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'nın devrini 10 gün içerisinde almayı beklediklerini söyledi.

Polat, Dedeman Oteli'nde düzenlediği basın toplantısında, Türk Telekom Arena'da daha yapılması gereken işlerin olduğunu ifade ederek, ''Stadı arzu ettiğimiz 5 yıldızlı otel seviyesine getirmek için biraz zamana ihtiyacımız var. Devrini önümüzdeki 10 gün içerisinde almayı bekliyoruz. Devriyle ilgili Sayın Başbakanın imzaladığı protokolde yol haritası belirlenmiş vaziyette. TOKİ'nin Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü'ne (GSGM) bunu devretmesi, ki etti. Bütün eksiklikler tespit edilerek etti. Bu eksiklikler giderilecek ve biz de GSGM'den alacağız'' diye konuştu.

Türk Telekom Arena'nın devrini henüz alamadıkları için statta istedikleri bazı çalışmaları yapamadıklarını vurgulayan Polat, sözlerini şöyle sürdürdü:

''Rahmetli Ali Sami Yen Bey'den, rahmetli Özhan Ağabey'den herkes prim sağlamaya çalışıyor. Hastalığında da prim sağlamaya çalışıyorlardı, öldü, yine prim sağlamaya çalışıyorlar. Adamcağızı rahat bırakın. Ali Sami Yen Bey ve Özhan Canaydın Bey ile tüm Galatasaray büyüklerinin o statta yeri olacak. Ama biraz sabır, biraz zaman verin, biraz anlayış gösterin. Bu statta en büyük emeklerden birini tabii ki rahmetli Özhan Canaydın yapmıştır, yapacaklarımızı görün ondan sonra konuşun.''

-''FUTBOLUN NASIL YÖNETİLECEĞİNİ BİLİYORUM''-
Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, artık zamanını futbola harcayacağını ve sarı-kırmızılı takımı iyi yerlere getireceğini ifade etti.

Galatasaray'da büyük yatırımların hepsini bitirdiklerini anlatan Polat, ''Artık bundan sonra konsantre olabileceğim, zaman harcayabileceğim bir dönemim var ve ben bunu futbola harcayacağım. Ben futbolu biliyorsam, bu takımı iyi yerlere getireceğim. Çünkü ben futbolun nasıl yönetileceğini biliyorum. Belki bu 3 sene içerisinde çok fazla mesai veremedim ama iki sene futboldan sorumlu başkan yardımcısı olduğum vakit 20.45 şampiyonluğunu ve son 6 hafta teknik direktörsüz şampiyonluğu hatırlayın. Bundan sonra futbol üzerine kesinlikle daha fazla mesai harcayacağız. Çünkü Galatasaray'da futbol iyi gittiği zaman herkesin kimyasını düzeliyor, kötü gittiği zaman kimyası bozuluyor'' değerlendirmesinde bulundu.
Adnan Polat, devre arası için 5 transfer sözü verdiklerini hatırlatarak, ''Transferler yapıldı. Transfer bitti mi, hayır bitmedi. Galatasaray'ın formasının hakkını verenler bu takımda kalacak, vermeyenler de bu takımla vedalaşacaklar. Kendilerini kanıtlamaları için önlerinde zaman var'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder