Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat;
Kendi boşluk ve gökkubbemde uçar giderim;
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma;
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.

Tevfik Fikret

18 Ocak 2011 Salı

Bırakmam gerekiyorsa bırakırım ama... - HTSpor.com

Bırakmam gerekiyorsa bırakırım ama... - HTSpor.com

Bırakmam gerekiyorsa bırakırım ama...
Galatasaray’da kaynayan kazan kimi yakacak?

18/01/11 10:13

Başkan Adnan Polat, İnan Kıraç’ın ‘Bırakmalı’ mesajına, “İnan ağabeyin söyledikleri doğru. Bırakırım ama projeleri kim bitirecek? Görevimin başındayım devam ediyorum” cevabını verdi!

‘BEN BAŞKAN OLSAM BIRAKIRDIM’
Camianın duayenlerinden İnan Kıraç, “Polat’ı seçimde desteklediğim için pişmanım” mesajı verdi. Yaklaşık 500 liseli üye çağrıya destek çıktı.

Camianın önde gelen liderlerinden Galatasaray Eğitim Vakfı Başkanı İnan Kıraç, hiç bu kadar net konuşmamıştı. Seçimlerde başkan Adnan Polat’ı desteklediğini söyleyen Kıraç, “Ancak onu desteklediğim için şimdi üzgün ve pişmanım” dedi. Bununla da yetinmeyen ünlü duayen, “Ben Polat’ın yerinde olsam istifa ederdim” diyerek hem başkanı hem de camiayı sarsacak bir mesaj yolladı. İşte bu mesaj Kıraç’ın bir dediğini iki etmeyen liseliler tarafından büyük destek buldu. 500 civarında liseli grubun bu mesajı aldığı ve Polat’ın bırakması için hareketlendiği öğrenildi. Peki Kıraç başka neler söyledi?

İŞTE O AÇIKLAMALAR
“Galatasaray Egitim Vakfı Başkanı olarak maalesef soğumuş vaziyetteyim. Sebep, bizim dönemimizdeki saygıyla şimdiki dönemdeki saygının tarihi rakipler arasında yer değiştirmiş olmasıdır. 135. maddede açık bir hüküm var. Bazı isimler unutulamaz. Ama bu tüzüğü yapan bu yönetim davetiyede Ali Sami Yen ismini yazmadı. Bunu katiyetle kabul etmiyorum. Polat’a eğer bu işi düzeltemez ve özür dilemezse yapması gereken şeyin istifa olmasını söyledim. Onu destekledim ama şimdi yıpranmıştır ve istifayı düşünmesi gerekir. Eğer kendisi yorulduğunu ve yıprandığını söylerse, G.Saray yeni başkanını bulacaktır. Bu olaylardan sonra iyice yıpranmıştır. Ben başkan olsam, istifa ederdim. Hayatımda hiç bir zaman gizli başkan olmadım. 30 senedir bu söyleniyor. 12 bin üyesi olan G.Saray’da mektepli sayısı üyelerin yüzde 50’sidir.”

"İNAN ABİ HAKLI AMA BIRAKMAM"
Adnan Polat'tan Galatasaray Eğitim Vakfı Başkanı İnan Kıraç’ın, “Polat bırakmalı” mesajına gecikmeden cevap geldi.

Polat, “Benim için asıl olan G.Saray’ın menfaatleridir. Bırakmam gerekiyorsa bırakırım ama şu andaki durumda devam etmemiz gerekiyor. Biz devam etmezsek projeleri kim bitirecek? G.Saray yüksek menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu yaparım. Ben kendi Galatasaraylılığımı biliyorum. Kalmam gerekirse kalırım, gitmem gerekirse giderim. Görevimin başındayım işimi de en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum” açıklamalarında bulundu. Polat sözlerini şöyle sürdürdü: Ali Sami Yen konusuna gelince. İnan ağabeyin söyledikleri doğru. Bu yoğunluk içinde Ali Sami Yen ismini davetiyelere koymayı unuttuk. Kıraç’ın hatırlatmasıyla da bir TV kanalını çağırıp camiadan özür diledim. Gençlik Spor Genel Müdürlüğü’ne isim konusunda başvuru yapmamız lazımmış, bunu da bilmiyorduk. Özhan Başkan’ın resmi yok deniyor. Bunun için çok şey planlıyoruz. Aslanlıyol’da bir anıt yapmak istiyoruz. Bütün başkanların masklarını oraya koymak istiyoruz. İnsanları oturtma ve güvenlik konusunda başarılı olamadık. G.Saray büyüklerine saygılı oldum. Ali Sami Yen’in her zaman senesinde kabrinde bulundum. Daha stadın devrini almadık. Alınca G.Saray’a hizmeti geçmiş herkesi orada yaşatacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder