Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat;
Kendi boşluk ve gökkubbemde uçar giderim;
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma;
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.

Tevfik Fikret

24 Ocak 2011 Pazartesi

Haşhaş Helvacı'ya karşı! - Galatasaray

Haşhaş Helvacı'ya karşı! - Galatasaray

Haşhaş Helvacı'ya karşı!

Galatasaray İkinci Başkanı Mehmet Helvacı'nın açıklamaları üzerine konuşan yönetim kurulu üyesi Ali Haşhaş, Helvacı'nın açıklamalarına kesinlikle katılmadığını söyledi.



Galatasaray Yönetim Kurulu üyesi Ali Haşhaş, Mehmet Helvacı'nın açıklamalarına katılmadığını ve görev sürelerini doldurmaları gerektiğini söyledi. Haşhaş sözlerini şöyle sürdürdü: "Galatasaray yönetimi seçilmiştir ve süresini doldurmalıdır. Ben çoğunluğun ne istediğini bilmiyorum ama bizi seçmişler, seçildiğimiz süreyi doldurmadan bunu bırakmak, görevden kaçmak demektir. Yapılmış çok ciddi işler vardır. Görevi bırakırsak ileride bize şöyle diyecekler; "biz size görevi verdik, siz bu görevi yapmaktan kaçtınız" derler.

Helvacı'nın Galatasaray'a artık zarar veriyoruz açıklamalarına kesinlikle katılmadığını söyleyen Ali Haşhaş şunları söyledi: "Görev süremiz içinde muhteşem işler yapıldı, birleşme yapıldı, Riva'nın ruhtası alındı, stat yapıldı, Galatasaray yıllık 300 milyon TL'lik gelir seviyesine ulaştı. Sizce görevi bırakmamız doğru mu? Bence Arena'nın açılışında kesinlikle provoke vardı. Bayram havasında geçmeliydi, bu işte çok büyük katkısı olan Başbakanımız böyle bir şey yaşadı. Bu olaylar karşısında sessiz kalmamız da bir erdemdir. Galatasaray çok büyü keyif alacağı, şaşalı bir dönemi yaşayacağı dönemde nasıl böyle bir olayla karşılaşır anlamak mümkün değil. Bence ciddi bir provoke olduğuna inanıyorum. Galatasaray ekonomik olarak dünya takımı olmak üzereyken, bu olayların başımıza gelmesi düşündürücü. Galatasaraylılık çok önemli bir şeydir. Bu tip olaylar karşısında sessiz ve dikkatli davranmalıyız.

Bu akşamkı yönetim kurulunda Işın Çelebi ve ben yoktum. Bu nedenle tam olarak ne konuşulduğunu bilmiyorum. Galatasaray yönetim kurulu üyesi olmak çok ciddi bir iş, bu nedenle çok dikkatli olmalıyız. Türk Telekom Arena ismini 2,5 sene önce imzaladık. O gün bir tarlaya bu şirket önemli paralar verdi ve Galatasaray'a önemli katkılar yaptı. Galatasaray birleşmeyi bu anlaşma ile yapmıştır. Görüşlerini açıklayan herkes çok önemli insanlar, abilerimizin mesajlarını değerlendireceğiz ve onlardan önemli dersler çıkartıp yolumuza devam edeceğimizi düşünüyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder