Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat;
Kendi boşluk ve gökkubbemde uçar giderim;
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma;
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.

Tevfik Fikret

24 Ocak 2011 Pazartesi

Helvacı'dan genel kurul talebi! - Galatasaray

Helvacı'dan genel kurul talebi! - Galatasaray

Helvacı'dan genel kurul talebi!

Galatasaray İkinci Başkanı Mehmet Helvacı, sarı-kırmızılı kulübün içerisinde bulunduğu durumdan kurtulmak için yönetimin ya genel kurula gitmesi gerektiğini ya da istifalar ile genel kurul kararının çıkarılması gerektiğini söyledi. Helvacı, başkan Adnan Polat'ın 24 saat içerisinde bu konu hakkında kararını vereceğini açıkladı.

Galatasaray'da sular durulmuyor. Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Mehmet Helvacı, yönetim kurulunun yaptığı toplantıda, kulüp başkanı Adnan Polat'tan olağanüstü genel kurula gitme talebinde bulunduğunu açıkladı.

Başkan Adnan Polat ile bir değerlendirme yaptıklarını ifade eden Helvacı, "Bugün yapılan toplantıda görüşlerimi net bir şekilde ilettim. Başkanımız Adnan Polat yapılan görüşmelerimizden sonra bir değerlendirme yapacak. Ben çözüm olarak genel kurula gidilmesini, bir seçim takvimi belirlenmesini ya da istifa edilerek genel kurula gidilebileceğini gündeme getirdim. Şu anki durumdan kurtulmak için kesin çözüm budur. Bu durumdan rahatsızım ve başkan Adnan Polat 24 saat içerisinde kararını açıklayacak.

İSTİFA, GENEL KURUL YA DA GÜVEN TAZELEME

Helvacı, Galatasaray Kulübü'nde ciddi bir bölünmüşlüğün de olduğunun altını çizerek; Sportif başarısızlıklar önemli değil, her şey bir yana biz Galatasaray duruşumuzu kaybettik. Ortada bir bölünmüşlük var. Ben de kendime ona göre bir yol haritası çıkartacağım. Çok doğru işler yaptık ama Galatasaray'ı artık ayrıştırıyoruz ve zarar veriyoruz. Hassas günlerden geçiyoruz ve çok fazla
konuşup gerginlik yaratıp Galatasaray'ı bölmek istemiyorum. Galatasaray'da bütünlüğü sağlamanın başkanın elinde olduğunu düşünüyorum. Gelişen olayları hep birlikte izleyeceğiz. Yeniden konuşmak gerekirse konuşacağız. Genel Kurul ile güven tazemeliyiz çünkü giderek parçalayacı olduğumuzu düşünüyorum." dedi.

Mehmet Helvacı'nın bu açıklamalarının ardından Galatasaray Yönetimi'nin Genel Kurul kararı almaması halinde istifalar ile genel kurul kararı çıkartması ya da göreve devam etmesi bekleniyor. Olası bir Genel Kurul kararı çıkmaması halinde ise Mehmet Helvacı, bugün yaptığı açıklamada istifa edeceğini belli etti.

HAYRİ KOZAK'TAN HELVACI'YA ELEŞTİRİ
"HELVACI, GENEL KURUL ÇAĞRISI YAPAMAZ"

Galatasaray Kongre üyesi Hayri Kozak da, Mehmet Helvacı'nın açıklamalarını değerlendirdi. Kozak, Mehmet Helvacı'nın kişisel olarak genel kurul çağrısında bulunamayacağını belirterek; Helvacı'ya eleştirilerde bulundu.

Kozak şu ifadeleri kullandı:

"Bu akşam yönetim kurulunda değil miydi arkadaşlar! Yani Mehmet Helvacı, yönetim kuruluna genel kurula gidilmesi yönünde öneri de bulunmuş. Mehmet Helvacı, kişisel olarak genel kurul çağrısında bulunamaz. Bir defa tek kişinin Galatasaray'ın genel kurula gitme talebini ilk defa görüyorum. Mehmet Helvacı ve ekibi diye bir şey olduğunu anlıyorum. Başkan, genel kurula onay vermeden genel kurula gitmez. Haldun Bey'le birlikte iki yönetim kurulu üyesi istifa etti, toplam 14 yönetim kurulu üyesi var ve çoğunluğun kararına göre genel kurul olabilir. Böyle bir talep Galatasaray'ı genel kurula götürmez."

"G.SARAY CAMİASINDAN ÖZÜR DİLEMELİLER"

"Başkan Adnan Polat sadece yönetimi değil, tüm camiayı temsil ediyor. Evet Başbakan'dan özür dilenmiştir, camianın ileri gelenleri de özür dilemiştir ama Başbakan'ın stattan ayrılışından sonraki görüntüler çok tatsızdı. O olaylar Sayın Başbakan'a yapılan olumsuz tepkilerin ötesine gitmiştir. Kulübün başkanına çok yakın cepheden el hareketleri ve ağır suçlamalar gelmiştir. O kişilerin yakın korumaları ve arkadaşları tarafından da twittera çok ağır sösler yazılmıştır. Ve ilgili bakan tarafından da yapılabilir bunlar denmiştir. Bu kişiler Galatasaray Başkanı şahsından, Galatasaray camiasından özür dilemelidirler. Sayın Başkan bu konuda sessiz kalmıştır, buna şiddetle itiraz ediyorum. Sukünet aranan günlerde bu suçlu arayışıyla ateşin üzerine benzin atmak durumunda kalıyoruz. Galatasaray'da suçlu arama çabaları artık son bulmalıdır. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder