Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat;
Kendi boşluk ve gökkubbemde uçar giderim;
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma;
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.

Tevfik Fikret

18 Ocak 2011 Salı

3-5 kişi yüzünden ne hale düştüm! 19 Ocak 2011 Çarşamba 02:30

3-5 kişi yüzünden ne hale düştüm! 19 Ocak 2011 Çarşamba 02:30

3-5 kişi yüzünden ne hale düştüm!

'Başbakana mahcup oldum. G.Saray için her şeyi yaptım. Yine de beni göndermek istiyorlar. Kim olduklarını siz de biliyorsunuz.'

Arena'nın açılışı sırasında yaşanan olaylar nedeniyle sıkıntılı günler geçiren G.Saray Başkanı Adnan Polat, F.Bahçe ve Kulüpler Birliği Başkanı Aziz Yıldırım'ın düzenlediği Erzurum gezisine katıldı. Erzurum yolculuğu öncesi herkesin yüzü gülerken Polat moralsizdi. Stresten dudağında uçuklayan Polat, bir ara uçakta sohbet ederken, '3-5 kişi yüzünden o güzelim organizasyon ne hale geldi. Şimdi benim düştüğüm durumu bir düşünün hem Başbakanımıza hem taraftarımıza karşı zor durumda kaldım' diye sitem etti.

MEMLEKET HAVASI YARADI
POLAT yorgunluktan ertesi gün yaptığı basın toplantısında Başbakanı yuhalayanları, 'Provakatör' değil, 'Protestocu' diye tanımladığını ancak bunu hemen resmi siteden düzelttiklerini de hatırlatarak, 'Medya olumsuzlukları yazıyor ama bunu yazmaz' diye konuştu.
ERZURUM'A ayak basar basmaz Polat'ın yüzüne bir tebessüm yayıldı. 'Memleket havası yaradı' dedim. 'Evet 5 yıldır Erzurum'a gelemiyorum. Otelime bile gelmedim. Şimdi memlekete hizmet için geldim, dostları gördüm biraz moralim yerine geldi' ifadesini kullandı.
polat masada sohbet ederken sürekli Trabzon Başkanı Sadri Şener'in şakalarına da maruz kaldı. Kayak konusundaki hayli esprili muhabbetin ardından F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım ayağa kalkınca Şener, 'Kankan kalktı hadi kalkalım' diye takıldı, hep birlikte Atlama Kuleleri'ne geçildi.

CHP'ye cevap vermeyeceğim
CHP Genel Başkan Yardımcısı Umut Oran, 'G.Saray Başkanı'nın görevi Başbakan'a hafiyelik yapmak değil, taraftarına sahip çıkmaktır. Söz konusu olan organize hareket değil, G.Saray'a ve G.Saraylılar'a organize hakarettir. Başbakan özür dilemelidir' dedi. Polat bu sözlere 'CHP'ye cevap vermeyeceğim. Galatasaray'ı 105 yıldır politikanın içine sokmadık yine sokmayacağız' diye karşılık verdi.

Gel, gel! Sensiz olmaz!
Erzurum Cemal Gürsel Stadı'nın lobisindeki toplu fotoğrafa Aziz Yıldırım girmek istemedi. Sadri Şener, 'Aziz gel' diye davet etti. Yıldırım, 'Böyle iyi' karşılığını verdi. Şener ısrar etti; 'Gel, gel! Sensiz olmaz'. Aziz Yıldırım ısrarlara dayanamadı fotofraf karesine girdi. Şener bu kez gazetecilere döndü, '3 fotoğraf hakkınız var, biri bu' diye takıldı. Ama başkanlar Erzurum'u tanıtmak için bol bol resim çektirdi.

Geçmiş olsun keyfin nasıl?
Adnan Polat, Erzurum'a gelmişken otelini de ziyaret etti. Tesislere dönüşte ise Bakan Faruk Özak-ile karşılaştı. Özak'la sarılıp öpüştüler. Bakan elini Polat'ın omzuna koyarak, 'Geçmiş olsun. Keyfin nasıl, iyi mi?' diye hal hatır sordu. Polat, 'İyiyim sayın bakan' dedi.

Beni çağırmazsan BÖYLE OLUR!
ERZURUM yolculuğu için önce G.Saray Başkanı Adnan Polat geldi terminale, ardından da F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım. Yıldırım, Polat'la samimi bir şekilde tokalaşırken, 'Beni açılışa çağırmazsan böyle olur' diyerek şaka yollu sitem etti. Pozitif enerji dolu olan ve çevresine gülümseyen Yıldırım, yanındakilere de takıldı. 'Şimdi gidince kuleden atlayacağız. Sen 200 atlarsın (zayıf olana), sen de 10 metre (kilolu olana), ben 5 metre atlarım. Sonra Cemil Turan'a sataştı, 'Gelmiyor musun, istersen seni bırakalım.'

200 liralık kriz
Başkan Aziz Yıldırım, Erzurumlu iki çocuğa iki yüz lira harçlık verdi. Çocuklar bütün iki yüz lirayı paylaşmak için bakkala gitti. Bakkal, 'Nereden buldunuz bu parayı' dedi. Çocuklar Aziz Yıldırım'dan aldıklarına bakkalı inandıramadı. Gazeteciler araya girince bakkal parayı bozdu.

Hiç bu kadar barış olmadı
TFF Başkanı Mahmut Özgener, 'Türk futbolu hiçbir dönemde bu kadar barış içinde olmadı' dedi. Özgener, 'Görüyorsunuz hep bir aradayız. Bazen bizden, bazen hakemlerden, bazen yöneticilerden kaynaklanan sorunlar oluyor ama bunlar yürüyüşümüzü engelleyecek şeyler değil. Türk sporunu ayağa kaldırmak için el birliği yapıyoruz. Hasta olmama rağmen bu işe katkı vermeye geldik' ifadelerini kullandı.

Uludağ'dan güzel
ESKİ Bursaspor Başkanı ve TFF yöneticisi Levent Kızıl, Erzurum'u görünce 'Burası Uludağ'dan güzel ' dedi. GSGM Müdürü Yunus Akgül de tesisleri oyunlardan sonra çürümeye terk etmeyeceklerini belirterek, 'Buradaki tesislerin kullanılmasını istiyoruz. Türki Cumhuriyetler ve Arap ülkelerinde yoğun bir tanıtım faliyeti yapacağız. Burası kış sporlarının temeli olacak' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder